سپاه ۳ فروند شناور حامل سوخت قاچاق را توقیف کرد-راهبرد معاصر
گفتگوی پزشکیان و مکرون در خصوص آتش‌بس بین حزب‌الله و رژیم اسرائیل پزشکیان: ابایی از کارگری برای مناطق محروم نداریم فرمانده هوافضای سپاه: هرگونه خطا را باضربه پشیمان‌کننده پاسخ می‌دهیم قالیباف در نشست فوق‌العاده اتحادیه مجالس کشور‌های آسیایی: ایران از هر توافق در لبنان حمایت می‌کند ادعای ترور یک فرمانده ارشد موشکی سپاه در لبنان | سینا شاهمیری کیست؟ قالیباف در گفتگو با المیادین: سردار قاآنی سالم هستند و کار خود را انجام می‌دهند دستور رییس جمهور برای تامین مسکن خانواده‌های جانباختگان معدن طبس اعترافات تکان‌دهنده عضو جیش الظلم به ناامن‌سازی محور مواصلاتی چابهار قالیباف از بیروت راهی ژنو شد میهمان نوازی خاص رئیس مجلس لبنان | نبیه بری شخصا از قالیباف پذیرایی کرد + فیلم توضیحات معاون پزشکیان درباره انتصابات اخیر نهاد ریاست‌جمهوری فرمانده جدید سپاه حفاظت هواپیمایی منصوب شد دیدار قالیباف با جمعی از نمایندگان مجلس لبنان و روسای احزاب فلسطینی جزئیات تشییع پیکر سردار نیلفروشان در مشهد، تهران و اصفهان رهبر انقلاب بر پیکر شهید نیلفروشان نماز می‌خوانند

سپاه ۳ فروند شناور حامل سوخت قاچاق را توقیف کرد

رییس کل دادگستری هرمزگان گفت: با هماهنگی مقام قضائی ۳ فروند شناور حامل سوخت قاچاق در آب‌های خلیج فارس، توقیف شدند.
تاریخ انتشار: ۱۶:۵۰ - ۲۲ مهر ۱۴۰۳ - 2024 October 13
کد خبر: ۲۶۰۰۵۶

به گزارش راهبرد معاصر؛ مجتبی قهرمانی اظهار کرد: با هماهنگی رئیس حوزه قضائی شهرستان پارسیان، رزمندگان ناوتیپ ۴۱۲ ذوالفقار منطقه چهارم نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پس از شناسایی ۳ فروند شناور که از طریق اسکله تبن مبادرت به قاچاق سوخت می‌کردند، نسبت به توقیف آنها اقدام کردند.

وی با اشاره به دستگیری ۶ نفر در این رابطه، خاطرنشان کرد: در بازرسی از این شناور‌های متخلف بیش از ۵۰۰ هزار لیتر سوخت قاچاق کشف و ضبط شده است.

قهرمانی یادآور شد: سوخت‌های کشف شده از شناور‌های مذکور نیز با دستور قضائی تحویل شرکت پخش و توزیع فرآورده‌های نفتی شده و به چرخه توزیع قانونی باز می‌شود.

رئیس کل دادگستری هرمزگان در پایان با اشاره به اینکه پرونده‌ای با عنوان قاچاق سازمان‌یافته سوخت در خصوص متهمین دستگیر شده تشکیل شده است و در سیر مراحل رسیدگی قضائی قرار دارد، تأکید کرد: دادگستری استان هرمزگان با همکاری ضابطین و نیرو‌های مسلح، راهبرد مقابله با قاچاق سازمان یافته سوخت را با قاطعیت ادامه می‌دهد و در راستای صیانت از سرمایه‌های ملی، لحظه‌ای تعلل و درنگ نخواهد کرد.

وی همچنین با بیان اینکه مرتکبان قاچاق سازمان‌یافته سوخت علاوه بر جزای نقدی و مجازات حبس، به ضبط اموال ناشی از جرم نیز محکوم می‌شوند، گفت: در راستای اجرای ماده ۲۰ قانون مبارزه با قاچاق کالا، وسایل نقلیه و شناور‌های دخیل در امر قاچاق نیز به‌نفع دولت ضبط خواهند شد. / مهر

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار